[Videos] Բիլլի Ռեյը խոսել է Մայլիի և Լիամի նշանադրության մասին






Ավելի վաղ այս տարվա մեջ, երեք տարի ընկերությունից հետո, Մայլի Սայրուսը և Լիամ Հեմսվորդը հայտարարեցին իրենց նշանադրության մասին:

Ներկա լինելով "The Tonight Show"-ին Ջեյ Լենոյի հետ անցած գիշեր (սեպտեմբերի 6) , Մայլիի հորը` Բիլլի Ռեյին, հարցեր են տվել նշանադրության և Մայլիի նոր սանրվածքի մասին:

Մայլին նշանված է!!! Եկել է Լիամը քեզ մոտ և թույլտվություն խնդրել? Ինչպես է այն աշխատել?
Աղաչում էր ինձ!: Այո նա եկել է մի քանի անգամ,միայն երրորդ անգամն էր,որ ասեցի "այո": 
Օօօօ, դու ասել ես "ոչ" առանջին անգամը?
Ոչ,ես ասել եմ "այո" հենց որ նա հարցրել է: Լիամը շատ լավ տղա է, մենք բոլորս սիրում ենք Լիամին և նա հոյակապ երիտասարդ տղամարդ է: 
Դու ցնցված էիր? Նա բավականին երիտասարդ է:
Նա բավականին երիտասարդ է,այո',բայց դուք գիտեք,որ նա երջանկի է: Եվ հիանալի է նրան երջանիկ տեսնելը: Ահա թե ինչի համար եմ ես ավելի շատ անհանգստանում: 
Հիմա ես պետք է քեզ հարցնեմ Մայլիի նոր սանրվածքի մասին,ինչ ես կարծում?
Ես կարծում եմ նա գեղեցիկ է:

Комментариев нет:

Отправить комментарий